Márkamédia

[A márkamédia olyan saját média, amit a vállalat márkaépítési céllal hoz létre. Nem tekinthetők tehát márkamédiának a kiadó vállalatok által működtetett tartalomszolgáltatások, sem az értékesítési (e-commerce) vagy e-szolgáltatási céllal üzemeltetett weboldalak, illetve a corporate és márkainformációs portálok, kiadványok sem. A márkamédia leggyakoribb márkakommunikációs célja a relevanciaépítés és bevonódás-ösztönzés, de találunk példát márkaimidzs, lojalitás-ösztönzés vagy akár kipróbálás-ösztönzés (promóció), sőt fogyasztói ajánlás támogatására, befolyásolására létrehozott márkamédiára is.

A saját média fő jellemzője, hogy a vállalat számára teljes kontrolt biztosít, ezért márkamédia platformja nem lehet harmadik fél által biztosított, ún. leased (kölcsönvett) média. Tehát a közösségi médiacsatornákban publikált tartalmak (közösségi hálózatok, videó- és képmegosztók, blogszolgáltatások, chat-alkalmazások stb.) nem minősülnek saját médiának, azon belül márkamédiának.]


Definíció: Neo Interactive


A Neo Interactive digitális tartalom- és reklámvállalat több mint tíz éve üzemelteti saját márkamédiáját – benne a Mammutmaillel, Médiapédiával, HelloBlackFridayjel vagy a Digitális Média Tények Könyvével –, illetve tervezi, fejleszti és működteti jelenlegi ügyfelei márkamédiáját a Dr.Oetkeres Sütnijótól a CMA-díj nyertes Molcsapat.hu-n át a Béresmozgásig vagy a korábbi Hiperárak.hu-t, a szintén tartalommarketing díj-nyertes Lidlkonyhát és a nemzetközi Whiskyology.com-ot.

Neo Logo